Puinruimen (achterstanden wegwerken)

De administratie bijhouden is niet altijd even makkelijk. Sterker nog, wij merken dat als een bedrijf snel groeit of te maken krijgt met een onverwachtse onderbezetting van het personeel, de administratie het als eerste moet ontgelden en laag op de prioriteitenlijst komt te staan. Administratie is over het algemeen geen dringende prioriteit, omzet genereren daarentegen wel. Dus een keuze tussen bovenstaande is snel gemaakt voor een ondernemer.

In principe kan dit geen kwaad, zolang het tijdelijk is. Waarbij we tijdelijk duidelijk willen onderstrepen. Het gebeurt namelijk wel eens dat tijdelijk iets langer wordt en dat iets langer een aantal maanden wordt. Na een aantal maanden ziet men de bomen door het bos niet meer en is de stap om er ook daadwerkelijk aan te beginnen zo groot geworden dat ook dit nog wel eens uitgesteld zou kunnen worden. Er liggen overal stapels met facturen die nog verwerkt moeten worden, het is onduidelijk welke facturen er wel of niet voldaan zijn en niemand weet eigenlijk waar ze zouden moeten beginnen.

Gelukkig weten onze administrateurs dit wel, en dit doen zij dan ook met plezier! Na een kennismakingsgesprek waar wij de situatie inschatten komt onze administrateur ervoor zorgen dat binnen no-time jouw hele administratie weer tip top in orde is. Alle facturen netjes ingeboekt, voldaan en gearchiveerd, de bankboeken verwerkt en tijdens dit werk kijkt hij of zij ook nog eens naar de interne bedrijfsprocessen op de administratie voor verbeterpunten om ervoor te zorgen dat het de volgende keer niet weer zo uit de hand loopt. Heb je te maken met een administratieve achterstand die weggewerkt moet worden? Onze administrateurs draaien hun hand nergens meer voor om. Is al het puin geruimd, maar is er nog geen zicht op extra mankracht binnen de organisatie om het dagelijkse/wekelijkse werk op te pakken? Onze administrateur blijft graag nog even hangen om je ook hier mee te helpen.

ACHTERSTAND

STRUCTUUR

OVERZICHT

Onze klanten:

Top Selections

Aantal werknemers: 50
Duur van de opdracht: 10 maanden

Bij aanvang van de opdracht zijn wij hier 1 dag per week op locatie gestart met 1 senior en 1 medior administrateur, omdat het ons al snel duidelijk was na de kennismaking dat er aardig wat werk te verzetten was………..

UNSEEN Amsterdam

Aantal werknemers: 15
Duur van de opdracht: 7 maanden

Een van onze seniors is hier gestart op locatie voor 1 dag in de week, maar na 4 weken werd al snel duidelijk dat het meeste werk gedaan was en dat er eigenlijk alleen nog behoefte was aan ondersteuning op het medior niveau…………….